název programu: | Marketingová komunikace |
titul: | Bc. |
jazyk: | česky |
vzdělávací oblast: | Ekonomické obory, Mediální a komunikační studia |
fakulta: | Fakulta ekonomických studií |
Praha: | prezenční studium |
Most: | prezenční studium |
Studijní program Marketingová komunikace je koncipován k přípravě absolventů se širokými praktickými schopnostmi a dostatečnou teoretickou výbavou pro dynamicky se rozvíjející oblast marketingové komunikační praxe v různých kontextech ekonomického a mediálního působení. Cílem studijního programu je poskytnout studentům vysokoškolské vzdělání na základě zvládnutí dostatečně hluboké teorie moderní komunikace s nezbytným interdisciplinárním komplementem, kterým je především moderní a klasická ekonomie, sociologie a psychologie. Studijní program umožňuje studentům také pochopení role marketingu a médií v jednotlivých etapách moderních dějin a jejich současného vývoje. Je koncipován tak, aby poskytl studentům potřebný teoretický základ a přitom zajistil v co nejvyšší míře navázání na aktuální trendy a umožnil získat potřebné praktické kompetence. Budou studovány konkrétní marketingové a mediální techniky včetně jejich možných efektů v sociologickém a psychologickém kontextu soudobých modernizačních přeměn životního stylu.
Absolvent studijního programu Marketingová komunikace se uplatní především v podnikové a obchodní sféře a v činnosti dalších veřejných, správních a dalších institucích jako specialista pro komunikování zásadních informací propagujících aktivity, příslušné produkty, služby nebo jako moderátor jiných významných sdělení. Na úrovni odborných zaměstnaneckých pozic je absolvent připravován pro práci nižšího a středního manažera, poradce a konzultanta v oblasti marketingového specialisty s ekonomickými a komunikačními znalostmi s porozuměním role médií v daném sociopolitickém kontextu. Konkrétní uplatnění nachází v mediální praxi, v oblasti tvorby marketingových a mediálních strategií, v mediálním poradenství, volbě marketingových prostředků, v oblasti tvorby a realizaci konkrétních metod komunikace (např. v oblasti tvorby reklamy nebo PR) v souladu se stanovenými úkoly. Absolvent studijního programu Marketingová komunikace najde uplatnění v reklamě, public relations a v mediálním poradenství a může vykonávat profesi tiskového mluvčího a pracovníka odpovědného za styk s veřejností.
Studijní program lze studovat také v kombinaci tzv. Double Degree, který se skládá z bakalářského studia na VSFS a BSBA, které je organizováno jako kurzy City University of Seattle.