section
Náš student uspěl v prestižní marketingové soutěži POPAI STUDENT AWARD 2015

Náš student uspěl v prestižní marketingové soutěži POPAI STUDENT AWARD 2015

15.12.2015

Student 3. ročníku oboru marketingová komunikace Martin Richter se umístil na skvělém druhém místě v kategorii „In-store komunikační kampaň“ v devátém ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD 2015 pro studenty středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci v České republice a na Slovensku. Umístění získal na základě návrhu in-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Budějovický Budvar, n .p. „Integrovaná komunikační kampaň SOMERSBY“.

Martin Richter patří ke studentům s mimořádnými studijními výsledky i aktivní účastí na řadě studentských odborných soutěžích či oborových vzdělávacích akcích.

Soutěž POPAI AWARDS 2015

Soutěž patří mezi vrcholné události oboru marketing at-retail a prezentuje nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje a další podpůrné propagační nástroje. Nabízí příležitost zviditelnit pro širokou odbornou veřejnost nejlepší realizace roční tvorby v oboru komunikace v prodejních místech v rámci soutěžní expozice i v rámci rozsáhlé mediální kampaně. V návaznosti na světový vývoj a aktuální rozsah působnosti oboru in-store marketingu pořadatelé inovují soutěžní pravidla a kategorie soutěže.

Cílem soutěže je zviditelnit úspěšné projekty spolupráce zadavatelů reklamy a maloobchodu v in-store. Proto je součástí soutěže kategorie, ve které jsou prezentovány nejlepší in-store kampaně z hlediska inovativního přístupu k řešení komunikace v místě prodeje, splnění cílů zadavatele projektu a účinnosti nové koncepce.

oceneni_popai_2015.jpg popai_2015_granko_somersby.jpg vysledky_popai_2015.png