Studenti 1. ročníku bakalářského programu Marketingové komunikace FES se zapojili v rámci předmětu Struktura marketingové komunikace do studentské soutěže „Seznam.cz studentská kampaň“ agentury Seznam.cz. Cílem soutěže bylo naučit se a vyzkoušet si skutečnou online kampaň v reklamním systému Sklik. Do soutěže se zapojilo 31 studentů a vytvořili tak šest soutěžních týmů.
Studenti absolvovali (pod pedagogickým dohledem doc. Ing. Aleše Hese, CSc., který je garantem předmětu SMaK) sedm odborných workshopů pod vedením zkušených odborníků Adély Kropáčkové a Ondřeje Zadražila z agentury Seznam.cz a následně zpracovali zadaný úkol – vytvořit kreativní a efektivní kampaň pro vybraného klienta v systému Sklik. V rámci interního vyhodnocení byl do finální soutěže vybrán i náš tým Masožrouti, který se dostal mezi tři nejlepší týmy z šesti veřejných i soukromých univerzit.
Dne 13. 5. 2024 proběhlo finále před odbornou porotou ze Seznamu.cz, kde tým Masožrouti z VŠFS s přehledem vyhrál! Jedná se o velký úspěch našich studentů dokládající, že program Marketingové komunikace v bakalářském stupni je velmi dobře a přívětivě postaven a že studenti prokazují skvělé znalostní a kreativní schopnosti. Týmu studentů FES VŠFS patří velká gratulace.
Spolupráce s agenturou Seznam.cz bude pokračovat v dalších projektech, kde si studenti na konkrétních úkolech osvojí mnoho praktických dovedností.
Děkanka FES doc. Ing. Hana Březinová, CSc. osobně poblahopřála vítěznému týmu slavnostním posezením.