Ve světově uznávaném britském nakladatelství IntechOpen vyšla významná vědecká monografie A New Era of Consumer Behavior – In and Beyond the Pandemic. Autorem prestižní první kapitoly knihy a jediným publikujícím zástupcem vědecké komunity ze střední a východní Evropy je prorektor pro výzkum a vývoj doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Díky publikačnímu úspěchu doc. Roubala se Vysoká škola finanční a správní objevuje v profilech autorů knihy ve společnosti takových univerzit jako například japonské Tokyo International University (Institute for International Strategy), americké The Wake Forest University School of Business, britské The Bournemouth University Business School nebo Aliance Manchaster Business School University of Manchaster, kanadské Athabasca University či kolumbijské Universidade de los Andes School of Management Bogota.
Mezinárodní tým vědců se zde zabývá složitostí spotřebitelského chování, vyžadující komplexní a podrobné analytické studie. Pandemie COVID-19 jasně ukázala, že jak podniky, tak akademici po celém světě potřebují porozumět chování spotřebitelů v krizových situacích. Cílem kapitoly doc. Roubala je přispět k teoriím spotřebního chování v kontextu psychologického prožívání volby v podmínkách akcelerované kvantity objemů konzumních příležitostí v online prostředí nakupování a to na pozadí pandemie COVID-19.
Kniha je dostupná v režimu Open Acces a dobře využitelná jako zdroj aktuálních vědeckých poznatků i pro naše studenty.
Odkazy na knihu:
the book page for details here: http://www.intechopen.com/books/a-new-era-of-consumer-behavior-in-and-beyond-the-pandemic