Do finálového kola postoupilo 20 nejoblíbenějších produktů, z nichž veřejnost na www.zlatakoruna.info vybere vítěze. Zároveň mohou podnikatelé udělit hlas i pro „své“ oblíbené produkty v Ceně podnikatelů.
Soutěž Zlatá koruna vstoupila do 13. ročníku a hlasování veřejnosti je její nedílnou součástí.
Cena veřejnosti a Cena podnikatelů je anketou, kde rozhodují svými hlasy samotní klienti. Doposud se jich zapojilo přes 22 tisíc a hlasovali pro víc než 540 produktů. Na rozdíl od ankety veřejnosti probíhá soutěž finančních produktů Zlatá koruna, kde ocenění místo veřejnosti uděluje 300 členná odborná Finanční akademie v patnácti produktových kategoriích a oceňuje Novinku roku.
„V letošním ročníku hlasování v Ceně veřejnosti pokračuje trend v nominaci běžných účtů, tato kategorie tvoří téměř polovinu produktů, které postoupily do finálové dvacítky. Jedná se o běžné účty poskytované jak nízkonákladovými bankami, tak velkými bankovními domy. To poukazuje na skutečnost, že veřejnost klade stále vyšší důraz na kvalitu a cenu při výběru těchto produktů a také na fakt, že velké banky pružně reagují na rostoucí konkurenci“ říká Dr. Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
Ve finále mohou lidé hlasovat pro svůj oblíbený produkt do 25. dubna 2015 prostřednictvím webu www.zlatakoruna.info. Krátce poté budou zveřejněny výsledky, a to jak v Ceně veřejnosti, tak i v Ceně podnikatelů, která je jednokolová.
Stejně jako v minulých letech se všichni hlasující stávají zároveň soutěžícími. Stačí odhadnout, kolik finančních produktů bylo na konci nominačního kola Ceny veřejnosti na stránkách Zlaté koruny. Hlasující s nejpřesnějším odhadem získají například zájezd od CK Fischer a další hodnotné ceny.
Finálové výsledky Ceny veřejnosti a Ceny podnikatelů budou známé v polovině dubna. Ocenění v kategoriích soutěže, které hodnotí odborná porota - Finanční akademie, budou vyhlášené 26. května 2015 v rámci Galavečera Zlaté koruny.